6 תשובות
בהחלט
אבל הפגנה זו פעילות כיפית אין ספק
לצערי כן, ממשיכים כי מקווים שמשהו ישתנה
תגדיר שינוי, רואים כמה לחוץ ביבי, רואים כמה הוא מפחד, כל כך מפחד שהוא בורח לדירת "מסתור", כל כך מפחד שממשיך לשקר ולהסית.
מהפכות לא קורות ביומיים וגם לא בשלושה, הבלרוסים מוחים נגד הדיקטטור שלהם כבר במשך חצי שנה ועל פניו לא השתנה כלום, אבל אם הם יתמידו וימשיכו הוא פשוט יפול, לא משנה כמה הוא יתעקש להשאר.
מהפכות לא קורות ביומיים וגם לא בשלושה, הבלרוסים מוחים נגד הדיקטטור שלהם כבר במשך חצי שנה ועל פניו לא השתנה כלום, אבל אם הם יתמידו וימשיכו הוא פשוט יפול, לא משנה כמה הוא יתעקש להשאר.
אנונימית
ברור שלא יצא מזה כלום
זה היה ברור לכולם מלכתחילה
באותו הנושא: