3 תשובות
אני יודעת שזה לא התשובה שציפית לקבל, אבל לדעתי: היא סתם מטומטמת ברמות כאילו זה הבן שלה עם היא אוהבת אותו, היא צריכה לדעת לאהוב, ולכבד את החברים שלו
וגם אותך. ועם היא לא מבינה את זה זה כבר בעיה שלה. ולא של אפ-אחד אחר. תמשיכי איתו, תישתדלי לא לבוא הלוי הרבה, ולא לעשות דברים שהיא לא תואב, וכמה שפחות להיפגש איתה!
מקווה שעזרתי (=
בהצלחה!
וגם אותך. ועם היא לא מבינה את זה זה כבר בעיה שלה. ולא של אפ-אחד אחר. תמשיכי איתו, תישתדלי לא לבוא הלוי הרבה, ולא לעשות דברים שהיא לא תואב, וכמה שפחות להיפגש איתה!
מקווה שעזרתי (=
בהצלחה!
שאלת את אותה השאלה פעמים, יש לך בשאלה הקודמת יותר תגובות ורעיונות.
דברי אם ה חבר שהוא ידבר איתה
באותו הנושא: