11 תשובות
כן אבל זה בסדר
סכום כזה לגיטרה זה בערך לגיטרה של מתחילים אז אם אתה רק לומד עוד אז כדאי להתחיל ממנה

אתה מתכוון לגיטרה חשמלית כן?
אם לאקוסטית אז פחות ממליץ במחיר כזה ..
אני קניתי גיטרה חשמלית למתחילים ב1200 שקל
על סמך מה אתם אומרים אם זה הרבה או מעט?
קריטי לדעת איזה סוג גיטרה לפני שאפשר לענות..
זו גיטרה חשמלית, אקוסטית או קלאסית?
שואל השאלה:
אני מתכוון חשמלית
1400 שקל זה כלום לחשמלית.
בדרך כלל הן גם זבל, לא ממליצה
שלי עלתה 8 (קניתי אחרי בערך חצי שנה של נגינה על קלאסית אולי יותר) והיא באמת איכותית, אבל אפשר למצוא יותר איכותיות ממנה.

הייתי ממליצה לך לקנות גיטרה לפחות ב3 אלף.

אבל
עדיין אפשר לנגן עליה, ואם אין לך את הסכומים זה בסדר להתחלה.. פשוט קח בחשבון שהנגינה עליה בהתאם גם תהיה פחות טובה, ושכנראה היא תהרס או תמאס עליך יחסית מהר ותרצה לקנות כבר אחת חדשה.

אגב, איזה מגבר תכננת לקנות?
ויש לך אולי קישור לגיטרה?
אני מניח שהוא מתכוון לחשמלית^
אני התחלתי ללמוד על קלאסית מעפנה שהייתה לי בבית עשור, אז מיהרתי לקנות חשמלית אבל תאמת אני מתחרטת. לא הבנתי אז בגיטרות ומגברים וסתם קניתי בדיל מגבר וגיטרה של פנדר, היא סבבה אבל עכשיו אני בראש אחר ואני צריכה לחסוך ולהתאמן עוד כדי להרשות לעצמי עוד גיטרה. היא עלתה 1200 דרך אגב
גיטרה ב1400 זה ממש מעט, אבל זה לא קשור לכמה זמן אתה מנגן, אם יש לך כסף תקנה מה שאתה רוצה
אני אומרת סתם בגלל שלא חשבתי יותר מידי על הקנייה ולא מתוך זלזול לחברה פנדר
שואל השאלה:
יש לי מגבר ב1000 שקל
תיכננתי לקנות squier telecaster 50s מחול
למה את אומרת *סתם* גיטרה של פנדר?
יכול להיות שהגיטרה הזאת ספציפית לא משהו (בהתאם למחיר כמובן) אבל פנדר זו חברה מדהימה. בין המצליחות. כל הגדולים ניגנו עליה