6 תשובות
אין לי מושג
אני לא אשאר בחיים בשביל לדעת
אין לנו יכולת לדעת.
זו תקופה רחוקה מידי.
יהיה עולם טוב יותר כי בני האדם יכחדו
אחר לגמרי
מאיפה לנו