התחברות
הרשמה
בלמו אותי בטסט כי לא נתתי זכות קדימה. זה נכשל, נכון?
15 בנובמבר 2020, 08:25
טסט
נהיגה
רשיון נהיגה
4 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
א
אךכךה
כן
ט
טינקיי ווינקי
כן
ס
סנקו אישיגמי
כן
S
Sun clouds
באותו הנושא:
אם בלמו אותי פעמיים בטסט זה נכשל?
נהגתי פרפקט בטסט הראשון חוץ מהשנייה האחרונה של הטסט לא האטתי ונתתי זכות קדימה להולך רגל לפני כיכר
בטסט- אם אני בתוך כיכר ופתאום בא אופניים, לתת זכות קדימה או לא? כי בכללי הזכות קדימה היא שלי
אני אחרי טסט,אם היה לי תן זכות קדימה והיה אוטו שלדעתי היה די רחוק אז נסעתי וראיתי שהבוחן קצת נלחץ אבל הוא לא בלם,נכשלתי?
טסטר בלם אותי מכיוון שמישהו לקח לי את זכות הקדימה. עדיין עובר?
היה לי היום טסט ראשון ונכשלתי על זכות קדימה שטויות רצח
הייתי היופ בטסט והטסטר בלם לי אין תקווה לעבור נכון?
אם בלמו אותי בטסט בדוק נכשלתי?
בטסט , בלימה של הבוחן על אי מתן זכות קדימה זה נכשל???
היה לי טסט והטסטר בלם אותי כי מכונית התפרצה לכביש בפתאומיות והיא הייתה אמורה לתת לי זכות קדימה, נכשלתי?
הטסט הלך לי ממש מדהים, הדבר היחידי שהיה זה שלא נתתי למישהי זכות קדימה בכיכר, היא אמנם עצרה והטסטר לא אמר שום דבר