12 תשובות
מסוכן, אל.
ממתי זה חובה להכנס לדארק ווב
יש שם הכל, לטובה ולרעה
לא קשה להיכנס לדארק ווב אגב, רק צריך דפדפן בשם tor
שואל השאלה:
אוקיי
זה נשאר במחשב?
אוקיי
זה נשאר במחשב?
אנונימית
אל תכנסי מה אכפת מחובה מטופשת
אל
שואל השאלה:
לא הבנתי מה יש שם
סרטונים של אנשים מתאבדים?
אמרו לי שמוכרים שם גופות
נראה לי
לא הבנתי מה יש שם
סרטונים של אנשים מתאבדים?
אמרו לי שמוכרים שם גופות
נראה לי
אנונימית
זה ממש מסוכן. פשוט אל
יש שם סחר בסמים, נשקים, בני אדם, איברי גוף, אבל את לא תגיעי לדברים האלה כנראה, גם שם לא קל למצוא את אותם אתרים, ואם סתם תחפשי מימז את לא תמצאי שום דבר נורא. יש שם סרטונים מזעזעים וזה, אבל סרטונים מזעזעים אפשר גם סתם למצוא באינטרנט, יש אתרים עצומים ומאוד מוכרים שמוקדשים לזה.
זה פשוט איזור של האינטרנט שמאפשר אנונימיות וביטחון ולכן יש שם הרבה פשע, אבל זה בסך הכל חלק של האינטרנט, 99% ממנו זה סתם תוכן רגיל
יש שם הכול, כל מה שאת יכולה לחשוב עליו , כל מה שאת לא יכולה לחשוב עליו, כל מה שאף אחד לא יחשוב עליו.
בערך תדמיינו את הסיוטים הכי גרועים שלכם תשלבו אותם ועדיין יש שם דברים הרבה יותר גרועים
בערך תדמיינו את הסיוטים הכי גרועים שלכם תשלבו אותם ועדיין יש שם דברים הרבה יותר גרועים
אנונימי
באותו הנושא: