התחברות
הרשמה
בוקר טוב, הקאתי מה לעשות שתיתי תה
11 בנובמבר 2012, 08:28
בוקר
בחילות
בריאות
הקאות
מים
רפואה משלימה
רפואה אלטרנטיבית
2 תשובות
עוד כוס, משהו לעיס ולבית ספר
ה
הזבוב באוזן שלה
תה עם לימון וכפית דבש יעשה לך טוב!
אנונימי
באותו הנושא:
אכלתי עכשיו חביתה לארוחת בוקר והקאתי את זה
בשבועיים האחרונים מאוד כאבה לי הבטן והיום בבוקר הקאתי דם, מה זה יכול להיות?
אני חייבת להבין למה, כול הבוקר הקאתי, ועכשיו הקאתי משהו צהוב מה זה?
שתיתי אתמול בלילה ואז הקאתי ועכשיו יש לי גם בחילה ועכשיו יש לי בית ספר מה לעשות?
שתיתי אנטיביוטיקה, ושעה לאחר מכן הקאתי את החיים שלי למה הקאתי? (לא אכלתי כלום לא לפני שלקחתי כדור ולא אחרי)
קמתי לפני כמה דקות משינה והקאתי, אחרי זה שתיתי מים ושוב הקאתי מה אני יכולה לשתות? (אין קולה)
עם שתיתי שייק פרות בבוקר ואני ממש רוצה עוד אחד אפשר או שבסוף אני ישמין?
הייתי באירוע אתמול שתיתי והקאתי שם הגעתי הביתה מסטול וחלש מאוד התעוררתי פעמיים והקאתי וגם עכשיו אני חלש מאוד מה לעשןת תחושה של בא להקיא אם אני שותה מים אפילו?
הקאתי בבוקר ויש לי כאב בטן ואני הולכת לבית ספר. מה לעשות? לקחת כדור קל בטן?
לפני כמה ימים שתיתי וודקה ושתיתי יותר מדי והקאתי את החיים. ואתמול ניסיתי לשתות עוד פעם ואחרי שוט אחד הקאתי איך זה שרק
אם שתיתי המון בירה והיא משמינה והקאתי הרבה זה אומר שהקאתי חלק מהקלוריות? מצטער מראש על השאלה