האקס שלי עובד עם אמא שלי והייתי בבית חולים בגלל שלא הרגשתי טוב והיא סיפרה לי שהוא שאל אותה איך אני מרגישה ואם אני בסדר וכו'...יצאנו חמש שנים אז יכול להיות שזה סתם מדאגה ידידותית אבל לא יודעת נפרדנו לפני כמה חודשים מה דעתכם? הוא גם בקשר ממש טוב עם אמא שלי והמשפחה שלו כל הזמן שואלת עליי אבל בכללי הוא לא מדבר עליי בדרך כלל למרות שהוא עם אמא שלי כל הזמן בעבודה