10 תשובות
כן
כן
אני שלחתי והוא חסם אותי (סמיילי של בכי)
כן
בטח לכי על זה...את מסוגלת.. מאמינים בך
כע
אופס....לא משנה...מאמינים בך אחי.....;)
כן למה לא?
כן.
שואל השאלה:
-m-m- אני גבר...
-m-m- אני גבר...
באותו הנושא: