10 תשובות
כן
אני שלחתי והוא חסם אותי (סמיילי של בכי)
בטח לכי על זה...את מסוגלת.. מאמינים בך
אופס....לא משנה...מאמינים בך אחי.....;)
כן למה לא?
שואל השאלה:
-m-m- אני גבר...