3 תשובות
ללכת לאיש מקצוע אם זה מאוד מציק, אבל עם הזמן זה יעבור.
אני לקחתי ראקוטן . רק זה עוזר לא יעזור
סבון לקטופיל.
קרם פינס לילה
משחה or
אחרי שניסתי הכל בהמון כסף רק זה עזר עשה לי פנים חלקות ממש כזה כיף בלי לחשוב על מייקאפ בכל יציאה.
אני חלקה בטירוף אנשים שואלים איזה מייקאפ שמה מרוב שחלק טפו טפו