תשובה אחת
היי יקירה :)
בגלל המצב של הקורונה, משרד החינוך עושים שיעורים פרטיים ברשת עד 15 דקות בכל יום בין השעות 16:00-22:00. אתר מעולה, מורים מעולים שעונים לשאלות שלך בכובד ראש. כל שאלה, כל קושי, תוכלי לפנות אליהם, את עושה איתם שיעור כמו זום. רק שהם לא מחייבים לפתוח מצלמות.
אם את בתיכון, אז תגדירי את עצמך לתיכון מתמטיקה (ואת היח"ל שאת בו).
אם את בחטיבה, אז תגדירי לחטיבת ביניים.
ובאתר יש לך אפשרות לעשות "מורה עכשיו" (שזה ממש בין רגע), או אפשרות לקבוע תור לשיעור.
הינה הקישור:
בגלל המצב של הקורונה, משרד החינוך עושים שיעורים פרטיים ברשת עד 15 דקות בכל יום בין השעות 16:00-22:00. אתר מעולה, מורים מעולים שעונים לשאלות שלך בכובד ראש. כל שאלה, כל קושי, תוכלי לפנות אליהם, את עושה איתם שיעור כמו זום. רק שהם לא מחייבים לפתוח מצלמות.
אם את בתיכון, אז תגדירי את עצמך לתיכון מתמטיקה (ואת היח"ל שאת בו).
אם את בחטיבה, אז תגדירי לחטיבת ביניים.
ובאתר יש לך אפשרות לעשות "מורה עכשיו" (שזה ממש בין רגע), או אפשרות לקבוע תור לשיעור.
הינה הקישור:
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: