6 תשובות
מבינה אותך.. תנסי סוג של לדבר על זה איתם או משהו?
אנונימית
לצבור ביטחון ופשוט להיות חלק, לרגע חשבתי התכוונת גלגל שלישי של דורות והייתי כזה מה, כן עזבי המוח שלי לא מתפקד כבר אבל באמת תנסי להיות יותר מעורבת
תכירי עוד חברות זה הכי חשוב
לדבר איתן ואם לא עובד אז להכיר עוד חברות חדשות
להכיר עוד חברות שלא תשארי לבד .. ותדברי עם חברות שלך שאת לא מרגישה שייכת
אפשר יותר פירוט?
באותו הנושא: