5 תשובות
נקודות איסוף הם מקומות שאוספים מהם משלוחים, זה תלוי איפה את גרה אבל יש קיוסקים שהם נקודות איסוף לפעמים, יש את הדואר, ביישובים קטנים יש נקודת איסוף של היישוב
בקיצור הוא יגיע לנקודה הכי קרובה אלייך
בקיצור הוא יגיע לנקודה הכי קרובה אלייך
את מקבלת sms (במידה ולא עשית משלוח אקספרס) עם מלא מקומות שבאיזור הבית שלך שיכולות לאסוף את החבילה בשבילך (כמו חנויות), את נכנסת לקישור ובוחרת את המקום שהכי קרוב אלייך והם מורידים שם את החבילה שלך ושולחים לך sms כשהחבילה שם וכותבים לך ללכת לאסוף אותה.
שואל השאלה:
אז הם שולחים לסניף הדואר של היישוב שלי?
אז הם שולחים לסניף הדואר של היישוב שלי?
אנונימית
נקודות האיסוף זה מקומות שבעצם יכולים להביא לך את החבילה שלך שם בדרך כלל שיין שולחים הודעה לאיזה נקודת איסוף את רוצה שזה יגיע ואחרי זה (שזה מגיע לשם ) שולחים לך הודעה שהחבילה שלך שם עם קוד - שאת צריכה להראות שם במקום ויביאו לך את החבילה
משהו כזה בערך
משהו כזה בערך
הם לא שולחים בדרך כלל לסניף הדואר.
בעת הקנייה, את כותבת איפה את גרה, והם ישלחו את החבילה לחנות קרובה אלייך, איך תדעי איזו חנות? כשהחבילה תגיע, יהיה לך כתוב ב"הודעות" (לא בשיין!!, באפליקציית "הודעות" שמובנת בטלפון) "הזמנתך הגיע, היא מחכה לך ב_____"...
בעת הקנייה, את כותבת איפה את גרה, והם ישלחו את החבילה לחנות קרובה אלייך, איך תדעי איזו חנות? כשהחבילה תגיע, יהיה לך כתוב ב"הודעות" (לא בשיין!!, באפליקציית "הודעות" שמובנת בטלפון) "הזמנתך הגיע, היא מחכה לך ב_____"...
באותו הנושא: