6 תשובות
נכון יקירה
אני חולה על זום לא צוחקת זה נוח לי וזה פשוט כיף ללמוד בחדר שלך
צודקת תכלס
אם לא היה זום המצב היה יותר נורא אז נגיד תודה על זה
הזום זה בהחלט דבר טוב שהביאו לעולם הזה, אין ספק בכך.. הוא חוסך המון דברים לדוגמה במקום שפגישות חשובות תהיינה במקום כלשהו פיזית והרבה אנשים יצטרכו לנסוע לשם בפקקים ואז לחפש חנייה, הפגישות מתנהלות בזום כשכל אחד יכול להתחבר מהבית שלו באזור הנוחות שלו מבלי לנסוע לשומקום. אני לא מתנגד לרעיון של הזום, הרעיון של האפליקציה הוא לא רע בכלל..
אבל הסיבה שאני ועוד מלא אנשים טוענים שנמאס להם מהזום היא שכל דבר כבר מתנהל דרך הזום, כל יום הדבר היחיד שאנחנו עושים זה רק להתחבר לזומים, הזום כבר הפך לחיים שלנו וממש השתלט עלינו.. נכון שהזום זו המצאה טובה אבל יש גבול לכמה אפשר להיות מול מסך מחשב במהלך היום ולהיכנס לשיעורים מתוקשבים כל יום במשך כל היום... בסופו של דבר זה נמאס והזום לא אמור להחליף את השגרה שלנו
אבל הסיבה שאני ועוד מלא אנשים טוענים שנמאס להם מהזום היא שכל דבר כבר מתנהל דרך הזום, כל יום הדבר היחיד שאנחנו עושים זה רק להתחבר לזומים, הזום כבר הפך לחיים שלנו וממש השתלט עלינו.. נכון שהזום זו המצאה טובה אבל יש גבול לכמה אפשר להיות מול מסך מחשב במהלך היום ולהיכנס לשיעורים מתוקשבים כל יום במשך כל היום... בסופו של דבר זה נמאס והזום לא אמור להחליף את השגרה שלנו
שואל השאלה:
מסכימה איתך
מסכימה איתך
אנונימית
באותו הנושא: