16 תשובות
יכול להיות שזאת פריחה
את אלרגית למשהו?
תשתי פניסטיל ואם זה לא עובר תשאלי את ההורים
שואל השאלה:
כי זה או פריחה או עקיצות ואתה לא עוזר
אנונימית
שואל השאלה:
אני שמתח מקודם קרם יכול להיות שזה קשור ??
אנונימית
גם לי זה היה פעם, תקחי כדור לאלרגיות זה ממש מרגיע אם זה לא עובר תלכי לרופא
יכול להיות שיש משהו בקרם שאת רגישה אליו
אל תתרגשי יותר מדי, זה נורמלי
שואל השאלה:
כן תודה שעזרתם אני שמה משחה
אנונימית
את יכולה לצלם ולהשים קישור יכול להיות שיש לך פטריות
את הופעת לבובספוג
*הופכת
זה גם יכול להיות ממתח ולחץ נפשי
הולכים לרופא המשפחה או רופא עור
שואל השאלה:
מצחיק מאוד
אנונימית
עד שתגיעי לרופא, מקלחת חמה מאד. כמה שיותר חם, זה מאד מקל על הגרד.
קרם חדש? כן ייתכן והחומר לא מתאים לעור שלך
אם לא עובר תוך יום-יומיים ועדיין מגרד כן אין מנוס לפנות לרופא עור לאבחון