12 תשובות
כן כן
היא סבבה
יש המון שבורים אבל הרוב פה אנשים סבירים
יש המון שבורים אבל הרוב פה אנשים סבירים
כן
כןן יש פה אנשים כל כך חמודים
כן,יש כאן כאלה ממש נחמדים
בהחלט
יש כאן יותר מדי הזויים.
אבל כן, היא סבבה
אבל כן, היא סבבה
חלק פה אחלה חלק פה נוראיים וחלק פה כמוני
כן
אבל יש גם מהבולים
אבל יש גם מהבולים
יש פה כל מיני סוגי אנשים,
אבל בהחלט יש פה הרבה אנשים טובים
אבל בהחלט יש פה הרבה אנשים טובים
כן :)
כן יש פה מלא
באותו הנושא: