12 תשובות
כן כן
היא סבבה
יש המון שבורים אבל הרוב פה אנשים סבירים
כן
כןן יש פה אנשים כל כך חמודים
כן,יש כאן כאלה ממש נחמדים
בהחלט
יש כאן יותר מדי הזויים.
אבל כן, היא סבבה
חלק פה אחלה חלק פה נוראיים וחלק פה כמוני
כן
אבל יש גם מהבולים
יש פה כל מיני סוגי אנשים,
אבל בהחלט יש פה הרבה אנשים טובים
כן יש פה מלא