6 תשובות
זה שקר מי אומר את זה
אנונימי
נפלת על הצד האפל של הבנים
זה קשור לאותו אופי של הבן אדם ולא למין שלו, כמו שיש בנים מגעילים וצבועים ככה יש גם בנות כאלה.
יש גם בנות מגעילות וגם בנים צריך למצוא את האחד הנכון גם בנים וגם בנות זה עם חרא..
אני אף פעם לא שמעתי מישהו אומר את זה.
מי אומר את זה
באותו הנושא: