7 תשובות
מוכר.
לא מצחיק.
באתי לכתוב מילים מעודדות.
לא מצחיק.
באתי לכתוב מילים מעודדות.
בכנות? חרוש מידי.
אבל אם יש בך רצון עז לרשום את הדבר הזה לך על זה
אבל אם יש בך רצון עז לרשום את הדבר הזה לך על זה
שואל השאלה:
אם אתם ממליצים אני לא אעלה אבל זה מצחיק לפחות?
אם אתם ממליצים אני לא אעלה אבל זה מצחיק לפחות?
אנונימי
אותי אישית לא, פעם זה כן הצחיק אותי
והוא מאשים את ביבי (כאילו מהישרדות)
חח מכירה
וזה נחמד- אבל לא הייתי מעלה
וזה נחמד- אבל לא הייתי מעלה
כן אם אתה רוצה שיצחקו עליך
באותו הנושא: