2 תשובות
ללכת לקוסמטיקאית
לפחות יש לך גבות, תתנחמי בזה (?)
לפחות יש לך גבות, תתנחמי בזה (?)
שואל השאלה:
יופי ביי לכו לעזעזל
יופי ביי לכו לעזעזל
אנונימית
באותו הנושא: