13 תשובות
שואל השאלה:
הכול הולך והכל הולך חרא
אנונימית
שואל השאלה:
נו אבל מחקתי אין התאבדות יש רק 2 אופציות שגם בהם היה לי חרא אבל זה יותר טוב ממש שיש לי עכשיו
אנונימית
כדאי לך לעבור לפנימיה, להכיר חברים חדשים, להתחיל מחדש.
את יכולה לפנות אלי בפרטי תמיד אם את מרגישה צורך לפרוק או סתם לדבר.
אהובה למה את חושבת על עצמך ככה? אל תחשבי ככה יש בך ככ הרבה טוב. את עולם ומלואו אני רצינית!! אני מאמינה שאת עוברת תקופה לא פשוטה עכשיו אבל מנסיון זה יעבור ואת תחווי עוד ככ הרבה רגעים מאושרים בחיים אני אומרת לך. כול הקשיים שלנו מחשלים אותנו וגורמים לנו להכיר את החוזקות שלנו ואת עצמינו טוב יותר. בטח שאת נחוצה! יש לך משפחה שאת חשובה להם גם אם זה לא נראה כך כלפי חוץ(ואם הקשר איתם לא טוב) אז תחשבי על המשפחה שאת תקימי בע"ה בעתיד! תביטי על עצמך ותפסיקי להיות ככ קשוחה כלפי עצמך. תעלי לך בראש את הדברים הטובים שלך ואוהו יש לך הרבה מאוד רק אל תמעיטי בערכם ותקחי אותם כמובנים מאליהם. לכול אחד יש דברים שהוא צריך לתקן ולשפר בעצמו את לא היחידה. וכול עוד הנר דולר תמיד אבל תמיד אפשר לתקן אותם. כי זה מי שאנחנו. אם היינו מושלמים אלוקים לא היה שם אותנו כאן.
חיים שלי אל תוותרי על עצמך לעולם! יש בך כוחות שלא חלמת שנמצאים בך אני רצינית מאוד
❤❤❤
אנונימית
תשלחי חי הודעה בפרטי בבקשה אני יעזור לךך❤
לא ראיתי את השאלה אבל תפני אליי בבקשה בפרטי
הכל יהיה טוב תאמיני לי בבקשה
אפשר לראות את השאלה בהיסטוריה של השאלה
מה הייתה השאלה?
תסתכל בהיסטוריה של השאלה לפי החץ
היי! אל תחשבי על התאבדות.. אני יודעת שזה יכול להיות קשה (אם את רוצה לדבר את מוזמנת לכתוב לי) ואני ממש מבינה אותך, אבל את חשובה. גם אם את חושבת שאת לא, גם אם את מרגישה רע ורוצה פשוט להפסיק הכל (ואני מבינה עד כמה העולם יכול להיות נורא) צריך פשוט להתמודד ולהרים את הראש..
הכל יהיה טוב! אני בטוחה שתמצאי דרך להתמודד, ושוב, אני תמיד כאן ואת מוזמנת לשלוח הודעה ❤
אם את רוצה את יכולה לדבר איתי בפרטי תמיד
מה קורה??