6 תשובות
בידני זה יותר התעסקות יש לך מלא הילוכים ויש לך קלאץ ואת יותר שולטת ברכב
באוטומטי את פשוט שמה d ונוסעת בלי יותר מידי התעסקות
בידני אתה זה שמעביר תהילוכים ובאוטומט הרכב הוא זה שמעביר תהילוכים וגם בידני יש שלוש דבשות ובאוטומט יש שתי דבשות
תבדקי בגוגל בשביל הסבר מלא אם מעניין אותך
בגדול? אוטומט ברכב יש את הרכיבים של הידני רק האוטו עושה את הפעולות האלה לבד, זאת אומרת שיש לך רק גז וברקס והאוטו אחראי על ההילוכים
ידני? את שולטת גם על ההילוכים(קלאץ ומוט הילוכים) וגם על הגז וברקס
יש הילוכים בידני
תשאלי את ההורים שלך
רכב ידני צריך להשתמש בהילוכים יותר וזה יותר קשה
באוטומטי זה יותר קל