9 תשובות
תישארי בקפסולה 1
תישארי בקפסולה 1
להשאר בקפסולה 1 :)
שואל השאלה:
חברה שלי לא רוצה לעבור בגלל שזה יוצא שהיא עושה יותר מבחנים מהבית
חברה שלי לא רוצה לעבור בגלל שזה יוצא שהיא עושה יותר מבחנים מהבית
אנונימית
תישארי
להישאר בגלל החרם
להישאר בקפסולה 1
נראה לי שעדיף להשאר
תשאלי את חברה שלך אם היא רוצה לעבור לקפסולה שלך
באותו הנושא: