8 תשובות
כן, אני מכיר כאלה
הצטרפי לגאנג
כן זה רק יום הולדת
כן אני מכיר מלא כאלה
כן
אני אפילו שונאת את היומולדת שלי לול
No?
ברוך הבא למועדון
ישלי טראומה מימי הולדת ומאז אני מעדיפה לא לעשות כלום ביום הולדת
אנונימית
כן גם אני קצת ככה בזמן האחרון
אנונימית