7 תשובות
פחות
אנונימית
אממ אוקיי
אנונימית
שואל השאלה:
למה? מה רע בזה
למה? מה רע בזה
אנונימית
וואלה לדעתי לא ממש אבל אם את אוהבת סבבה
את שונאת את הילד שאת רוצה לקרוא לו ככה? מה נגמרו כל השמות בעולם?
אנונימי
אני מבינה למה שתרצי לקרוא למשהו שטכנית שלך בשם עם משמעות עבורך, אבל קחי בחשבון שהילד יגדל ויהיה לאדם משל עצמו, שמות שלא מקובלים בחברה יתנו לו שם רע בעיני אנשים, גם אם זה היה השם הכי יפה בעולם- לא מומלץ לקרוא לילד בשם לא שגרתי *מידי*
שואל השאלה:
יהושפט זה שם שגרתי, יש איזה 50 אנשים עם השם הזה בישראל...
יהושפט זה שם שגרתי, יש איזה 50 אנשים עם השם הזה בישראל...
אנונימית
באותו הנושא: