3 תשובות
אני עכשיו בקורס, מלמדים שם הכל אבל בכללי צריך היגיון בריא, הקורס דיי אינטנסיבי (לפחות אצלי) ואת צריכה להקשיב טוב, אבל אם את לא באמת רוצה מדא וזה רק בשביל המחוייבות האישית, אל תהיי שם
אנונימית
הקורס קל, אין צורך בידע מוקדם במדעים...
פשוט ללמוד ולחשוב בהגיון
הקורס לא כזה נורא דווקא חוויה ממש כיפית אם קשה לך תעזרי בחברים לא צריך להיות טוב במדעים או משהו כזה פשוט תקשיבי בשיעור