14 תשובות
לא
אנונימית
כן אבל בין האחרונים חח כדי לראות מה התופעות לוואי :)
ברור אם ביבי מתחסן מי לא יתחסן
כן
אני מפחדת להתחסן בין הראשונים אני חושבת שאני אחכה לבין האחרונים כדי לראות אם החיסון עובד בכלל מה התופעות לוואי ומה קורה לאנשים שהתחסנו
לא בתקופה הקרובה עד שיראו שאין תופעות לוואי ושהכל טוב עם החיסון. כי זה לא הכי רגיל להמציא חיסון בשנה בדרך כלל זה הרבה יותר
כן אבל נראה לי שאני אחכה לראות את התוצאות
לראות אם באמת החיסון עוזר ואין לי תופעות לוואי
לראות אם באמת החיסון עוזר ואין לי תופעות לוואי
שואל השאלה:
אוקי
אוקי
ממש לא. למה שאני אקח את הרעל של ביל גייטס שרוצה לדלל את אוכלוסיית העולם?
קישורים מצורפים:
אנונימי
כנראה
כמוך , אני גם מעדיפה לחכות למקרה שיהיה חלילה תופעות לוואי
ממש לא ה יודע מה הממשלה הכניסה לשם.חוץ מזה אנחנו עלולים למות מהחיסון ולא מהקורונה ושלא נדבר על הפוביה הענקית שלי ממחטים
באותו הנושא: