4 תשובות
אובססיה לגוף
לאכול לפי הרגשות
אי אפשר להסביר את זה
בעיקרון יש מלא סוגים
המוקרות הן:
אנורקסיה-לא להצליח בכלל לאכול(אני לא בטוחה על ההגדרה)
בולומיה-להקיא בכוח בשביל להרזות
והשאר לרוב נחשב כהפרעת אכילה
בעיקרון זו מחלה נפשית שבראש שלך שגורמת לך להיות עם דימוי גוף עצמי מאוד נמוך
אני ינסה בתור מישהיא שמתמודדת עם זה עכשיו
שאני מרגישה עצבנית
אני ... טוב מאבדת את זה לגמרי שזה קשור לאוכל אני אוכלת בכמויות שהבטן שלי מלאה ואני רוצה להקיא אבל אני ימשיך לאכול כי ככה כי זהו
ואז בערך שאתה מבין שאתה "שמן"
אז כל דבר קטן שאתה מכניס לפה אתה רוצה להקיא -שאני אומרת רוצה להקיא אני מתכוונת למרגיש ~פיזית~ בחילה כי שכנעתה את עצמך שזה דוחה


בקיצור עד כמה שהבנת אם הבנת זה סיוט . עם כל זה מגיעה כל הביקורות של אנשים .
אנונימית
אצלי זה היה הפרעת אכילה כפייתית של לא להפסיק לאכול ואז כמה ימים להרעיב את עצמי