6 תשובות
כן הגיוני
סיכויים גדולים
סיכויים גדולים
ברוב המקרים זה נובע מדיכאון וחרדות, כמו שכתבת.
לא בהכרח, כי זה יכול לנבוע מבעיות נפשיות אחרות. אך לרוב זה נובע מדיכאון.
יש מצב, שהוא מרגיש תצורך להתמודד ככה, שזה נוראי לגמרי
רוב הסיכויים שכן...
מה יש לבנאדם לפגוע בעצמו סתם?
כאילו ברגע שיש דיכאון זה קורה
מתיסכול ועוד מלא רגשות כאלו
(אני לא הייתי בדיכאון אז אני לא יודעת להסביר איך זה מרגיש)
אבל בוא נגיד ככה, בנאדם *לא שפוי*
יפגע בעצמו סתם בלי סיבה...
מה יש לבנאדם לפגוע בעצמו סתם?
כאילו ברגע שיש דיכאון זה קורה
מתיסכול ועוד מלא רגשות כאלו
(אני לא הייתי בדיכאון אז אני לא יודעת להסביר איך זה מרגיש)
אבל בוא נגיד ככה, בנאדם *לא שפוי*
יפגע בעצמו סתם בלי סיבה...
אנונימית יקרה
את שואלת שאלה לגבי פציעה עצמית אך לא ברור אם מדובר בך אישית או במישהו אחר. בין אם זה את או מישהו אחר, פציעה עצמית וכל פגיעה עצמית פיזית גורמת לכאב, אך הכאב הפיזי במקרה זה מסתיר כאב נפשי עמוק יותר, פצע מדמם בנפש שלא תמיד יש בכוחנו להתמודד איתו, וכשאיננו יכולים להתמודד עם הפצע הנפשי אנחנו פוגעים בעצמנו כדי לא להרגיש את הכאב הפנימי. הפציעה הפיזית החיצונית לוקחת מאיתנו את תשומת הלב מכאב שאיננו יכולים להכיל בדרך כלל או שאיננו יכולים להתמודד איתו מסיבות שונות. הכאב הזה יכול להיות חרדות, פגיעה בעבר, וכמובן דיכאון שנובע גם הוא מסיבות רבות.
יקרה, אני ממש מציעה לך לא להישאר לבד אם את פוגעת בעצמך ולנסות לפנות לעזרה.. האם את יכולה לשתף מישהו ממקורביך שאת סומכת עליו או עליה?
ובנוסף, אני רוצה להזמין אותך לצ'ט אנונימי ואישי בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) שפועל מידי יום. מתנדבי העמותה ישמחו להקשיב לך אם תרצי לשתף ואולי אף להרחיב מעט מה עובר עליך. אנחנו כאן בשבילך כדי לתת כתף תומכת ולהושיט יד וירטואלית לעזרה.
את לא לבד...בואי אלינו.
כניסה דרך הלינק למטה.
שלך, מתנדבת סה"ר
את שואלת שאלה לגבי פציעה עצמית אך לא ברור אם מדובר בך אישית או במישהו אחר. בין אם זה את או מישהו אחר, פציעה עצמית וכל פגיעה עצמית פיזית גורמת לכאב, אך הכאב הפיזי במקרה זה מסתיר כאב נפשי עמוק יותר, פצע מדמם בנפש שלא תמיד יש בכוחנו להתמודד איתו, וכשאיננו יכולים להתמודד עם הפצע הנפשי אנחנו פוגעים בעצמנו כדי לא להרגיש את הכאב הפנימי. הפציעה הפיזית החיצונית לוקחת מאיתנו את תשומת הלב מכאב שאיננו יכולים להכיל בדרך כלל או שאיננו יכולים להתמודד איתו מסיבות שונות. הכאב הזה יכול להיות חרדות, פגיעה בעבר, וכמובן דיכאון שנובע גם הוא מסיבות רבות.
יקרה, אני ממש מציעה לך לא להישאר לבד אם את פוגעת בעצמך ולנסות לפנות לעזרה.. האם את יכולה לשתף מישהו ממקורביך שאת סומכת עליו או עליה?
ובנוסף, אני רוצה להזמין אותך לצ'ט אנונימי ואישי בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) שפועל מידי יום. מתנדבי העמותה ישמחו להקשיב לך אם תרצי לשתף ואולי אף להרחיב מעט מה עובר עליך. אנחנו כאן בשבילך כדי לתת כתף תומכת ולהושיט יד וירטואלית לעזרה.
את לא לבד...בואי אלינו.
כניסה דרך הלינק למטה.
שלך, מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: