26 תשובות
אוי
דעתי היא שאתה לא עושה איתנו את הילד. אז בבוא הזמן תשאל את בן/ת הזוג שלך.
למה שתעשה את זה
תקראי לו זבולון וזהו
או נתן בתחת
או נתן בתחת
לא נראה לי שכדאי שתקראי לבן שלך על פי דעה של ילדים בסטיפס בשתיים בלילה בכל מקרה השם יהושפט ממש יפה לדעתי
שאת תהרסי לו את החיים
תקראי לו ווג'ין
רגע את בת 13 מה ילד בשתיים בלילה
חרא שם
תקראי לו רונן על סמך תכונתו
ואני חושבת שכדאי שתפסיקי עם הספאמים
אנונימית
אם את ממש רוצה ילד מוכה זאת הבחירה הטובה ביותר.
בדוק סקאם
אחלה שם
תעשי את זה
תעשי את זה
אני רוצה לקרוא לו קקי בתחתונים
שם מדהים
אבל כבר נתת חמישה שושנים השאלה בכלל הייתה בשבילי עד שמצאתי אותה!!!! היי זה לא פייר
שרגא עדיף
פחות אוהבת
אבל תעשי מה שטוב לך
אבל תעשי מה שטוב לך
ואז זה אומר שתהיי אמא קרירה
אנונימית
יהוספאם
אם תעשי את זה אז הילד רק יחכה ליום שהוא סוףסוף יוכל לשנות את השם
אנונימי
מישהי באמת אמרה שקראי לו ווג'ין אני לא נושמת
מסכן הילד
מקסים
תעשי את זה
תעשי את זה
תקראי לו פריסיליה קשתי
באותו הנושא: