47 תשובות
כי אנחנו המין היפה אז בזה אנחנו מתרכזות כמו שבנים עסוקים בחוזק שלהם
כמה שזה נכון ככה זה עצוב
אני בין הבנות היחידות בעולם שאין להן אינסטגרם ובגלל זה אני בקושי מצלמת תמונה בשנה?!
רק אני?
אוקיי
וואה וואה מי פגעה בך חזק
זה לא קשור לנרקסיסטיות. מאז ומעולם בערך כל העולם שופט בנות על איך שהן מתלבשות, איך שהן נראות, ומה הן עושות עם איך שהן נראות, אי אפשר להאשים כאלה שנהיו אובססיביות.
ול-אניכלב? את סתם יוצאת וואי אני שונה ומיוחדת. די לשפוט בנות על דברים כאלה.
אנונימית
שואל השאלה:
אין דבר כזה המין היפה. והנה הוכחת את הנרקיסיסטיות
*הן
זה באשמת הגברים...
^אתם קראתם לנו המין היפה...
אניכלב
גם אני...
מה שהיא אמרה^,
זה כמו שגברים רוצים לצאת חן בעיני נשים אז הם מתאמנים וכו', אז בנות רוצות שגברים ימשכו אליהן (ובעקיפין לעלות לעצמן את הביטחון) אז הן פשוט מצטלמות ומעלות תמונות שהן משקיעות (ליתר דיוק מבזבזות) עליהן שעתיים מהחיים שלהן רק בשביל לייקים ותגובות של-"מהממת!!!!!! יואוו!!!!", ככה זה פועל.
בפירוט של השאלה שלך הייתה כאן הכללה אדירה, לא כל הבנות כאלה. קח אותי למשל, אין לי אינסטגרם ואני לא מעלה תמונות לשום רשת חברתית משום שאני לא רואה בזה משהו שיתרום לי לעתיד או יעזור לי במשהו. אבל בנות אחרות רואות בזה ניסיון להעלות לעצמן את הביטחון וזה לגמרי בסדר, הן יכולות להשקיע בעצמן כמה שהן רוצות, להעלות תמונות כמה שהן רוצות, וזה לגמרי לא אמור להפריע לך.
האם כל הבנות נרקסיסטיות? ברור שלא.
אני לא מאוהבת בעצמי, למען האמת ההפך.
אני לא מתאפרת, זה לא מעניין אותי איך אנשים מסתכלים עליי.
אני לא מעלה תמונות (כפי שהזכרתי מקודם), כי בעיניי זה מושך יותר מדי תשומת לב וזה מגוחך.
אבל, תמיד יש אבל;
יש בנות שרואות בזה ניסיון (למשוך תשומת לב ולעלות תמונות לרשתות חברתיות וכו) להעלאת הביטחון העצמי שלהן, תן להן.
נתקלת בבנות נרקסיסיטיות? זה לגמרי לא אמור להפריע לך, תתעלם מהן. סתם מביכות.
פשוט תתעלם, אני חצי קלאץ מסכימה עם הטקסט, אבל זה לא אומר שגברים לא מטפחים ומשקיעים בעצמם כמו בנות, ההכללה שם עצומה וזה מרתיח אותי.
אני כן מסכימה בכמה דברים שמצויינים שם, אפילו מאד.
אבל זה שאישה משקיעה את עצמה לא הופך אותה אוטומטית לנרקיסיסטית.
מקווה שהצלחתי להסביר כמו שצריך ומקווה שהגעת למסקנות כאלה או אחרות :)
מצטערת להגיד לך אבל הרוב פשוט כל כך לא נכון
בגלל שהחברה שלנו שופטת הרבה יותר מראה של נשים לרוב אז הרוב רגילות להיות אובססיביות לזה ואני מדגישה את ההרוב
ולמה זה קשור לנרקיסיסטיות איך דפאק?
שואל השאלה:
הננרקיססט תלוי בהתעסקות אובססיבית סביבו. מה שקשור להעלת תמונות גדולה יותר(יותר תגובות, לייקים ותשומת לב). עם זאת, יש מקרים שמדובר יותר בגאוותנות או vanity בשביל לדייק יותר
מה הקשר אני מעלה תמונה פעם בחצי שנה ומתעלמת מכל התגובות של היפה וזה כי מה אכפת לי ואני עדיין לא מבינה מה הקשר אם אני אובססיבית למראה שלי אז אני נרקיסיסטית?
לדעתי אתה טועה, אני בקושי מסוגלת להסתכל על עצמי במראה יותר מדקה ואני לא אוהבת להצטלם
ואני גם לא ממש קנאית
(נשמע כאילו אני מתנשאת אבל זה לצורך הדוגמא)
אבל מה אכפת לך, כאילו איך זה שמישהי מעלה תמונות מפריע לך בחיים האישיים שלך ברמה שאתה שופט אותה וקורא לה נרקיסיסטית
אנונימית
מה אסור לי לרצות להרגיש יפה? מה אסור לי לרצות להראות טוב? בדיוק כמו שמישהו רוצה להיות חזק או מוצלח אז לי בא את זה מה אכפת לך?
ערכתי את התשובה שלי, אשמח אם תסתכל שוב :)
שואל השאלה:
אני מדבר פה על הממוצע, יש הרבה יוצאי דופן. אני לא אגיב לזאת שאמרה לי מה אכפת לך כי היא לא שווה תגובה. תכבדי אותי שאת כותבת. לכתוב מה אכפת לך זה לא מכבד
אני לא ממש הבנתי למה לא מכבד אבל אוקיי לא התכוונתי לזלזל או משהו סליחה ואני חושבת שזה ממש מותר לי לרצות להרגיש יפה עם עצמי ואני באמת רוצה לדעת אם אתה לא היית שופט מישהי לפי המראה אם מישהי הייתה מתחילה איתך היית שופט אותה לפני שאתה מכיר אותה? היית נותן לה הזדמנות לא היית פוסל אותה?
שואל השאלה:
bad and mad, כשרוצים להגיע למסקנות צריך להכליל קצת. אני לא יכול לכתוב למעט א ב ג ד ה ו ז וכולי. אני מדבר על סטטיסטיקה ממוצע זה הכל.
בקשר לנרקיססטיות. המילה היותר מתאימה היא גאוותנות , כמובן, להתגאות מאוד במראה של אדם, לעתים קרובות להציץ בעצמך במראה, לפרסם תמונות שלך בכל רחבי המדיה החברתית. אנשים מהסוג הזה יכולים להרגיז, אך אישיותם לעתים רחוקות פוגעת לאחרים.
אבל ברצינות למה זה משנה לך כאילו איך זה פוגע בך
אנונימית
כן, אבל זה שאתה מודע למצב ואומר את זה, זה לא ישנה את המצב הנוכחי, פשוט תחיה עם זה.
שואל השאלה:
סתם ילדה. את לא עושה את ההבחנה בין להרגיש יפה עם עצמך לגאוותנות ונרקיססטיות. להרגיש יפה זאת תחושה פנימית. את לא צריכה שאנשים יגידו לך מהממת באופן קבוע על מנת להרגיש יפה. אני מדבר כאן על צורך קבוע בתגובות של אחרים על מנת להרגיש יפה. בסופו של דבר הנתונים מראים את זה.
שואל השאלה:
לא סתם ההתאבדיות אצל נערות ודיכאון צמח מאוד בעוד אצל גברים הסטטיסטיקה לא השתנתה. בנות מחשיבות את עצמם כיפות רק ביחס לסביבה. מאין תחרות כזאת. ככה אני רואה את זה
אז זאת אשמת החברה, למה להאשים את זה על בנות
אנונימית
אני לא חושבת שמישהי באמת עושה את זה בשביל שאנשים יחשבו שהיא יפה ויחמיאו לה אנחנו פשוט רוצות להיות יותר שלמות עם עצמנו ואני דיי בטוחה שאם היית במוח של בת שמרגישה שכולם שופטים אותה היית מבין למה אנחנו חושבות שאם יחמיאו לי אז אולי אני מרגיש טיפה יותר טוב עם עצמי אבל מניסיון וואלה זה לא עובד ולא אני לא באה להגיד לך שאתה לא מבין בגלל שאתה בן גם לבנים יש דברים כאלה פשוט זה לרוב יותר בבנות
ככה זה כשהחברה מצפה ממך להסתכל על כל מילימטר בגוף ולבדוק שאין בו שיער או שומן או חצ'קון או סימני מתיחה כדי שחס וחלילה לא תשימו לב שאנחנו לא בובות מפלסטיק

הבנת? תודה
שואל השאלה:
לא, לא הבנתי. מי זאת החברה ששופטת אתכן?. כי לא ראיתי את זה קורה אף פעם. אני ברצינות אשמח לדוגמה אישית
לא ראית את זה קורה כי אתה בן.. יש לחץ כל הזמן ותגובות תמיד על איך שמישהי נראית. מישהי רזה? אנורקסית. מישהי שמנה? לווייתן. מישהי מתלבשת שונה מהרגיל? פריקית. למישהי יש שיער גוף? איכסה דוחה להקיא. וזה רק דוגמאות שעולות לי ישר כי שמעתי אותן במציאות כל כך הרבה. יש תגובות רעות על בנות לא משנה מה הן עושות
אנונימית
דוגמא אישית אני יכולה לספר לך שחברה שלי אמרה למישהו שיש לה רגשות עליו והוא אמר לה שהיא שטוחה מידי ושיש לה יותר מידי חצקונים אז הוא לא רוצה אותה ואני יכולה להגיד לך שאחרי זה היא בכתה כל כך הרבה ותחילה להתאפר ולהתעסק במראה יותר
אה ואני יחסית מאוד רזה ושטוחה וכל היום אומרים לי אף אחד לא ירצה אותך את שטוחה וזה
שואל השאלה:
הוא לא היה צריך להגיד לה את זה, זה אכן מגעיל.
אבל מה ההבדל בין זה לבין גבר שמתחיל עם אישה שפוסלת אותו על המראה שלו. לא צריך להיות גס כן, אבל מותר לפסול על פי תכונות
מותר לפסול על מראה, לדעתי זה לגיטימי לגמרי, אבל להגיד למישהי אף אחד לא ירצה אותך כי את שטוחה זה סתם דוחה. יש הבדל בין לא להימשך למישהי ללהגיד לה דברים מגעילים על איך שהיא נראית
וזה עובד גם הפוך, מבחינתי גם הערות על איך שמישהו נראה סתם כי לא נמשכים אליו זה לא בסדר
אנונימית
אוקיי לא אמרתי שכל הבנים ככה ולא אמרתי שאין בנות ככה זה פשוט ביקשת דוגמא אישית וזה משהו שהיה לי יש עוד הרבה ובתכלס כולם מרכלים וזה אז כן בנות יש פשוט יותר מה לשפוט לרוב נגיד שטוחה רזה מלאה לא הורידה שערות יש לה חצ'קונים ועוד מלא אז אני בטוחה שאתה יכול להבין למה אנחנו מנסות לגרום לזה שטיפה פחות יגידו עלינו דברים כאלה כי וואלה זה באמת פוגע
שואל השאלה:
האמת שיש בזה משהו. זה עדיין לא מסביר את הקנאות
הקנאות זה בתכלס בגלל שאם מישהי לא שלמה עם עצמה והיא רואה את מה שהיא לא שלמה אצל מישהי אחרת היא יכולה לקנא ולראות את עצמה ככה אין ככ איך להסביר את זה וזה גם באמת לא משהו שנכון מבחינתי להצדיק אז אני לא הולכת לעשות את זה
אני אישית קנאית רצח לבנות אחרות, לא שאני מתנהגת אליהן מגעיל או משהו. זה לא משהו שאני שולטת בו, אני רואה מישהי יותר טובה ממני אז אני משווה בנינו. זה לא משהו טוב בכלל, אבל זאת לא פעולה שאני חושבת שאפשר לקשר לבנות באופן ספציפי, וזה גם לא משהו שפוגע באף אחד
אנונימית
שואל השאלה:
זה פוגע בך, וזה יכול לפגוע באחרים כי ניתן להרגיש קנאות בהתנהגות אצל אחרים. זה לא נפוץ אצל גברים כלל.
חפרת בן אדם
חחח
שואל השאלה:
שש ש
כי גברים קבעו ביוטי סטרדנט
מזדהה עם התגובה השנייה, אין לי אף רשת חברתית חוץ מווטסאפ וגם זה רק כדי לקבוע עם אנשים להפגש במציאות, אין לי תמונות של עצמי בכלל כי זה לא מעניין אותי...
וכן, חשבתי שאתה תתן לנו דברים לא רק דיגיטליים וחרא כזה אבל טוב
אנונימי צודק!!
ההודעה ה5 מלמעלה
מה אתם מזבלים תשכל כיאלו שגברים לא נשפטים על איך שאנחנו נראים... מאיפה המצאתן את זה שאתן נשפטות יותר?
אנונימי
כי נשים זה עם יפה
למה סטיפס מפוצץ באידיוטים זאת השאלה פה
^ וואו אני ניסיתי להסביר אבל הייתי במקום לרשום את כל מה שעשיתי פשוט לקחת את ההסבר שלך וזהו