16 תשובות
לא שווה להיות מנייאק
נראלי הוא התכוון מעניק
ואני לפעמים מאמינה לפעמים לא תלוי במצב רוח
וזה שווה בתאי שהיא מעניקה גם אהבה
למה אתה צריך להיות מנייאק בשביל מי שאתה אוהב או רוצה ?
אנונימית
שואל השאלה:
כי ככה זה היום
אנונימי
מה? לא לא שווה להיות מניאק אל תהיה מניאק אוקיי ואם אתה מרגיש שאתה צריך להיות מניאק כדי שמישהי תאהב אותך אזתשחרר ממנה
אז בן שרוצה מישהי הוא מנייאק אליה ?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כולן ככה :(
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני מתכוון לאחרים
אנונימי
שואל השאלה:
ככה זה נראה שבנות יוצאות עם הערסים
אנונימי
בן כמה אתה ?
נשמע כמו ילד בן 13 או פחות באמא
אנונימית
שואל השאלה:
17
אנונימי
גם אני
אנונימית
אים אתה אוהב מישהי תגיד לה
עדיף מזה שתראה לה שאתה אוהב אותה בזה שאתה פוגע בה ומנייאק עליה מנסיון
נפגעתי מאחד כזה אבל זה גרם לי לרצות אותו יותר מאיפה אתה? אולי אנחנו מכירים
אנונימית
שואל השאלה:
אשקלון
אנונימי
טוב לא מכירה
אנונימית
אם אתה מחפש אהבת אמת, הדרך להשיג אותה היא לא דרך התנהגות של "ילד רע". בנות שיתלהבו שמזלזלים בהן, לא מתייחסים אלהן וכו'.. זה בנות שירצו אותך כדי להוכיח לעצמו שהן השיגו אותך ואז לומר לכולם שאתה האקס שלהן. אתה לא מעניין אותן מבחינה נפשית/ אינטלקטואלית. הזוגיות הזאת לא תגיע למשהו מעבר לחלק הגופני. כי היא בנויה מהיסוד באופן שגוי, ועל יסודות חלשים אי אפשר לבנות בניין חזק. כלומר- אם מה שאתה מחפש זאת אהבת אמת, אתה תמצא בחורה כזאת רק דבר התנהגות של ילד טוב. שמכבד, שדואג, אכפתי וכו'.. בהצלחה חבר❤