7 תשובות
אין היגיון
מסכימה.
מחפש הגיון בבית ספר או במשרד החינוך?
מנסיון לא תמצא
מנסיון לא תמצא
במערכת החינוך אין הגיון אל
תנסה למצוא מה שאין
תנסה למצוא מה שאין
אל תנסה למצוא הגיון במשרד החינוך
כי חושבים שביסודי יש הרבה טעויות שצריך לתקן ולא רוצים שהכול המחברת תהיה מלאה בטיפקס וגם חושבים שבתיכון אם תכתוב את המבחן בעפרון והמורה תחזיר לך אותו עם ציון ותרצה לערער על זה יש חשש שאתה פשוט תשנה את התשובות וילד ביסודי תמים מדי לעשות את זה/לא יודע לשקר
שואל השאלה:
^ילד ביסודי תמים? כנראה מי שחושב ככה לא ראה אף פעם ילד, בטוח לא תלמידי ה-ו
^ילד ביסודי תמים? כנראה מי שחושב ככה לא ראה אף פעם ילד, בטוח לא תלמידי ה-ו
באותו הנושא: