4 תשובות
לדעתי פשוט להגיד שאין להן מורה פרטית
כאב לי לקרוא שאין לך חברים, גם אני ככה, מקווה שתכירי יותר בעתיד:)
כאב לי לקרוא שאין לך חברים, גם אני ככה, מקווה שתכירי יותר בעתיד:)
תגידי שלחברות לך אין מורה פרטית או שאולי תשאלי את החברות שלך אם להן יש חברות שיש להן. בהצלחה
אז תגידי שאין להן מורה פרטי
אהבתי את התמונה
באותו הנושא: