3 תשובות
אזרחות בשביל לדעת זכויות חוקים ועוד דברים על המדינה
תנך והיסטוריה בשביל ללמוד על העבר של המורשת שלנו
ולשון כדי לדבר בשפה נכונה בלי שגיאות כתיב.
אנונימית
שואל השאלה:
בואי גם בלשון של כיתה י"א מלמדים בעיקר גזרות שזה לא שימושי
אנונימי
את צודקת אני כל היום אומרת שבלשון אני לא באמת צריכה לדעת גזרות ועוד כמה דברים לא שימושים אבל כן זה עזר לי בדברים אחרים.