5 תשובות
שואל השאלה:
כמה זמן היה החרם ?
ואיך עצרתם אותו ?
אנונימי
אממ אצלי זה היה ברשת החברתית, זה היה הרבה זמן, בעצם כל זמן שהייתי פעילה, אבל זה ממש לא עשה לי משהו, הפסקתי להיפגע מאנשים צרי עין.
אצלי זה לא היה בדיוק חרם, זה כן היה פשוט לא במסגרת בית ספר זה מסובך קצת אבל בסוף פשוט יצאתי ממנה אחרי שנתיים של סבל
ובית ספר תמיד הציקו לי בגלל זה אבל לא משהו רציני מדי.