8 תשובות
זה בסדר אני הזמנתי ב26/11 וקיבלתי אתמול תחכי עוד קצת זמן את יכולה גם לעקוב אחרי החבילה שלך
תבדקי אם הם שלחו אימייל שההזמנה נשלחה לארץ הרבה פעמים הם שולחים וזה נתקע בדואר ישראל
בפירוט הזמנה יש לך את זמן הספק המשלוח המשוער
יש הודעה בשיין שיש עיקובים עם חבילות בגלל עומס תחכי קצת
796
הזמנתי ב11 לנובמבר ועוד לא הגיע אז זה נראה לי קורה למלא אנשים
תחכי יש עיכובים בחבילות
אני הזמנתי בסוף נובמבר לא זוכרת בדיוק מתי וקיבלתי לפני שלושה ימים
זה לוקח להם זמן עכשיו
שואל השאלה:
הזמנתי ב 2.12
מתי הזמנת וכן את יכולה ליצור קשר איתם
אני הזמנתי ב26.11 ועוד לא הגיע חכי עוד ביחד איתי