8 תשובות
זה בסדר אני הזמנתי ב26/11 וקיבלתי אתמול תחכי עוד קצת זמן את יכולה גם לעקוב אחרי החבילה שלך
תבדקי אם הם שלחו אימייל שההזמנה נשלחה לארץ הרבה פעמים הם שולחים וזה נתקע בדואר ישראל
בפירוט הזמנה יש לך את זמן הספק המשלוח המשוער
בפירוט הזמנה יש לך את זמן הספק המשלוח המשוער
יש הודעה בשיין שיש עיקובים עם חבילות בגלל עומס תחכי קצת
הזמנתי ב11 לנובמבר ועוד לא הגיע אז זה נראה לי קורה למלא אנשים
תחכי יש עיכובים בחבילות
אני הזמנתי בסוף נובמבר לא זוכרת בדיוק מתי וקיבלתי לפני שלושה ימים
זה לוקח להם זמן עכשיו
אני הזמנתי בסוף נובמבר לא זוכרת בדיוק מתי וקיבלתי לפני שלושה ימים
זה לוקח להם זמן עכשיו
שואל השאלה:
הזמנתי ב 2.12
הזמנתי ב 2.12
מתי הזמנת וכן את יכולה ליצור קשר איתם
אני הזמנתי ב26.11 ועוד לא הגיע חכי עוד ביחד איתי
באותו הנושא: