6 תשובות
גם אני אכלתי רק ציטוס זהו
וכן למה לא
וכן למה לא
תלכו לאכול לשתות משהו
כן קורה לכולם (ליטרלי אכלתי רק עוגיה)
ברור שלא
וואו כולכם לכו לאכול עכשיו דחוף
יש ימים שלא יוצא לאכל טוב אבל תתחילי לאכל יותר ממחר
באותו הנושא: