4 תשובות
אם את שואלת אותי השורה אחרונה של מה שאכלת ממש לא בריאה (מבחינת כמות) ולא כדי להתרגל לאכול ככה בכללי... היית בגירעון קלורי רק עם אכלת הרבה פחות ממה שאת בדרך כלל אוכלת:)
שואל השאלה:
אני מודעת לזה זה חד פעמי בקיצור הייתי בגירעון קלורי היום?
אני מודעת לזה זה חד פעמי בקיצור הייתי בגירעון קלורי היום?
אנונימית
זה לא בריא לנסות לרדת במשקל שאין לך מושג איך אני ממליצה לך ללכת לדיאטנית
יותר מידי פיתות ואת חייבת לאכול יותר חלבון פירות וירקות תוסיפי עוד ארוחה טובה ותוכלי פעם הבאה רק פיתה אחת גג שניים
באותו הנושא: