6 תשובות
כלום, פשוט לחכות, זה לא תמיד מגיע בול בזמן
כולה יומיים, הכל בסדר. יכול להתעכב גם ביותר
שואל השאלה:
יש מצב שאני בהריון? חבר שלי החדיר בלי קונדום לכמה שניות ולא גמר
יש מצב שאני בהריון? חבר שלי החדיר בלי קונדום לכמה שניות ולא גמר
אנונימית
תחכי ותראי...
כי יומיים איחור זה לא משהו חריג
כי יומיים איחור זה לא משהו חריג
איחור של יומיים זה לא משהו חריג
חכי ותראי
לי פעם איחר בשבוע
יש לי חברות שאיחר להן בחצי שנה
לי פעם איחר בשבוע
יש לי חברות שאיחר להן בחצי שנה
באותו הנושא: