8 תשובות
הפלה
אנונימית
לחרבן
לישון
כל עוד זה לא סדיר לך הכל טוב איחר לי בחודשיים
מזל טוב
חח סתם,אם הוא מאחר ביותר מ8 ימים,תלכי להיבדק אצל רופא נשים. זה נורמלי אם זה מאחר ב8 ימים
הכל טוב.
תעקבי אחרי זה, 8 ימים איחור זה לא כזה הרבה. לפעמים הוא מפסיק באמצע.
אם את רואה שהוא לא מגיע בשבוע-שבועיים הקרובים והמחזור שלך סדיר תלכי לרופא רק כדי שלא תיהי לחוצה
תעקבי אחרי זה, 8 ימים איחור זה לא כזה הרבה. לפעמים הוא מפסיק באמצע.
אם את רואה שהוא לא מגיע בשבוע-שבועיים הקרובים והמחזור שלך סדיר תלכי לרופא רק כדי שלא תיהי לחוצה
פשוט לחכות
באותו הנושא: