3 תשובות
באמת שאין לי מושג מה נסגר
אני ככ מבינה אותך.
זה פשוט דבילי מה שקורה במשרד החינוך הם בכלל לא חושבים על הילדים
צודקת! העבודה של משרד החינוך זה לאגן על הילדים, לא לעשות להם גרוע.