6 תשובות
שבנים הומאים סובלים יותר מלסביות
כי כולנו סובלים ביחד. אז למה להגדיר קבוצות ולצאת בהצהרות במקום לפתור את הבעיות ?
תאמינו bi
וואו זה כל כך נכון
וואו זה כל כך נכון
^^^ אמת.
למה לא צריך פמיניזים?
וברור שיש בעיות מימין ומשמאל, אבל אי אפשר לפתור את כולן ישר, והפמיניסטיות האמיתיות ידברו איתך גם על הטרדות של גברים, ולא רק נשים. פמיניזים זה שוויון זכויות, ואם נשים היו במעמד יותר גבוה הגברים היו משתמשים בפמיניזם, למרות שלפי דעתי כולם צריכים.
וברור שיש בעיות מימין ומשמאל, אבל אי אפשר לפתור את כולן ישר, והפמיניסטיות האמיתיות ידברו איתך גם על הטרדות של גברים, ולא רק נשים. פמיניזים זה שוויון זכויות, ואם נשים היו במעמד יותר גבוה הגברים היו משתמשים בפמיניזם, למרות שלפי דעתי כולם צריכים.
שואל השאלה:
אני פמיניסטית, פשוט מישהו שאל אותי והייתי צריכה עזרה בהתנסחות
אני פמיניסטית, פשוט מישהו שאל אותי והייתי צריכה עזרה בהתנסחות
אנונימית
באותו הנושא: