11 תשובות
תדברי איתה על זה
להתעלם ותעמדי על שלךך
תדברי איתה על זה
או אם יש לך אחיות/ אחים גדולים
להגיד לה
לדבר איתה על זה או להתעלם
תעמדי על שלך סיס
תהיי עם אנשים שמעלים אותך ותתעלמי
שואל השאלה:
להתעלם ולשתוק מהצד לא יעזור לי עם זה.
אני גם ככה לא ממש שלמה עם עצמי אז גורמים לי לעוד חוסר ביטחון, אם אני אשתוק אני אפגע וזה יכאב יותר.
ניסיתי לדבר איתה היא אמרה שהיא מנסה לעזור לי...
אנונימית
תזייני אותה ותגידי שאם את ככ מכוערת מה זה אומר עליה בסופו של יום היא אמא שלך קיבלת ממנה חלק
להתעלם
ישלי דז'ה וו..
ותדברי איתה על זה. או להתעלם ממנה
אנונימית