9 תשובות
לא אתה מוזר
אנונימי
יכול להיות
כן חח גם לי יש יד "קטנה" אבל זה יותר קשור לאיך שאת אוחזת את הצוואר של הגיטרה ופחות לגודל היד
הגיוני ביותר
כן, זה בהתחלה יציק קצת ולאט לאט לא תשימי לב
הכל עניין של גמישות באצבעות, לא משהו שכמה שירים של סטיב ואי לא יכולים לפתור לך