התחברות הרשמה

אתם אוהבים עמבה?

28 בדצמבר 2020, 00:34
עמבה    
9 תשובות
לא
ג
גילי מזל טוב
כן
G
Gaster
כןן
V
Visca Barca❤
זה טעים אבל מסריח
d
dilf
לא
~
~Saul Goodman~
אף פעם לא אהבתי ואף פעם לא אוהב
ט
טליה :)❤
כןן בסביח
p
pardon
לא טעמתי
ה
הבוחשת בשוקו
לא
ט
טינקיי ווינקי
באותו הנושא:
אתם אוהבים עמבה?
אתם אוהבים עמבה?
כאילו באמת יש אנשים שלא אוהבים חרדל? עמבה?
היי אני אתיופית ותמיד יש תסטיגמה עלינו שאנחנו אוכלים עמבה ויש לנו ריח מהפה של עמבה
כפית עמבה או כפית נוטלה?
בנות נכון שלאפה עם עמבה ושום זה טעים?
איך אוכלים עמבה ולא מריחים כמו עמבה שבוע?
למה אתיופים נודפים ריח חריף של עמבה? ממתי אתיופים אוכלים עמבה??? יש להם מאכל דומה לזה?
מה אתם חושבים על בחורה שאוכלת עמבה?
מוריד לנער אם הוא אוכל עמבה?
אוכלים עמבה?