תשובה אחת
אני בטוחה שכמוך, יהיו עוד תלמידים שלא כלכך יכירו את מי שבכיתה.
אני מציעה שתסתכל עם מי אתה יכול להתחבר ותתחיל לדבר ולהפתח.