בחטיבה אין לי הרבה חברים עכשיו, ומי שהיה עזב, נשאר אולי רק אחד אבל הוא לא יהיה איתי באותו מסלול ואי אפשר לבחור מי שלא איתך אותו מסלול.. קשה לי להתחבר עם אנשים כשרואים אותי ואת ההתנהלות שלי בלימודים חושבים שאני חנון אבל מי שמכיר אותי יודע שאני הרבה יותר זורם מזה לאנשים שאני מרגיש בנוח איתם ואת זה לא כולם בטוח ידעו מההיכרות הראשונה איתם.. אני לא אחד שיסתובב עם ערסים, יותר עם אנשים שאכפת להם מהלימודים ומעצמם אבל גם אוהבים לצאת לפעמים, סתם לשחק בחוץ או משהו בקיצור, בבקשה תמליצו לי על דברים לעשות ברגע שאגיע לתיכון בפעם הראשונה... איך מתחילים בכלל?
אני יודע שאסור להגיד את זה אבל אשמח אם תנעצו שיגיע לעוד אנשים