10 תשובות
נעצתי אחי...רושם ראשוני זה חשוב אז פשוט תדאג שהרושם הראשוני שלך יהיה טוב ואתה תראה שהכל יהיה בסדר
אל תדאג יהיה בסדר.
עליתי השנה לתיכון עם אותם החששות ואפילו לא פגשתי חצי כיתה בגלל הקפסולות
אבל תיכון זה שונה דווקא בגלל שיש שם מלא אנשים חדשים יש מגוון סוגים ואתה תמצא את החברים הטובים שלך.
בהצלחהה
עליתי השנה לתיכון עם אותם החששות ואפילו לא פגשתי חצי כיתה בגלל הקפסולות
אבל תיכון זה שונה דווקא בגלל שיש שם מלא אנשים חדשים יש מגוון סוגים ואתה תמצא את החברים הטובים שלך.
בהצלחהה
דבר ראשון אל תסתגר בתוך עצמך ,
אם אתה רוצה שיכירו אותך אל תשב כל היום לבד אלה תיזום שיחות , זה נשמע קשה אבל ברגע שתבין שזה לא כל כך מסובך יהיה לך יותר קל .
אתה יכול גם לספר בדיחות או דברים שקרו לך לכיתה ואחרי זה הם יזמינו אותך לבד .
אם אתה רוצה שיכירו אותך אל תשב כל היום לבד אלה תיזום שיחות , זה נשמע קשה אבל ברגע שתבין שזה לא כל כך מסובך יהיה לך יותר קל .
אתה יכול גם לספר בדיחות או דברים שקרו לך לכיתה ואחרי זה הם יזמינו אותך לבד .
אל תדאג יהיה בסדר
אל תשב בשקט תיזום שיחות
שהם יראו שאתה יוזם הם יתחילו גם
אתה תמצא חברים אני בטוחה בהצלחה
אל תשב בשקט תיזום שיחות
שהם יראו שאתה יוזם הם יתחילו גם
אתה תמצא חברים אני בטוחה בהצלחה
אל תחשוב על זה יותר מדי, אלה דברים שקורים באופן טבעי אם זה מהילד שתשב לידו ועד למישהו שישאל אותך באיזה כיתה אתם לומדים או הפוך או לא יודעת, זה פשוט קורה אל תדאג.
הי
מומלץ לך להתחיל להתאמן כבר עכשיו. מה להגיד, איך לפנות.ואז תהייה כבר מנוסה וזה יזרום. בהצלחה לך
מומלץ לך להתחיל להתאמן כבר עכשיו. מה להגיד, איך לפנות.ואז תהייה כבר מנוסה וזה יזרום. בהצלחה לך
תאמין לי אני הלכתי עם כל החברים שלי מהיסודי לתיכון אבל אני מדבר רק עם כמה בודדים רוב החברים שלי הם מבתי ספר אחרים.
מבינה מאוד. זה מעסיק גם אותי.
הרצון ליצור חוויות, להתחבר לאנשים שאני אוהבת כדי לקבל את החוויה המלאה של התיכון כפי שאוהבים להציג לנו.
כן, תהיה אתה. תהיה פתוח לשיחות ותנסה ליצור קשרים ותתחזק אותם.
אבל תתחבר רק לאנשים שעושים לך טוב ומעניינים אותך. אבל תשקיע את כל המאמצים והאנרגיות שלך על אנשים שלא שווים אותם ולא מעריכים אותם.
אני מאמינה שתמצא את האנשים שלך במסע הזה, ואם לא- לא בכוח!
הרצון ליצור חוויות, להתחבר לאנשים שאני אוהבת כדי לקבל את החוויה המלאה של התיכון כפי שאוהבים להציג לנו.
כן, תהיה אתה. תהיה פתוח לשיחות ותנסה ליצור קשרים ותתחזק אותם.
אבל תתחבר רק לאנשים שעושים לך טוב ומעניינים אותך. אבל תשקיע את כל המאמצים והאנרגיות שלך על אנשים שלא שווים אותם ולא מעריכים אותם.
אני מאמינה שתמצא את האנשים שלך במסע הזה, ואם לא- לא בכוח!
גם לי אין חברים ואני בתיכון וזה בסדר
תהיה חזק ותתחבר כמה שיותר מהר לאנשים שמעניינים אותך אל תשתנה כדי שיקבלו אותך רק תראה לאנשים שאתה מעוניין בזה והם יבואו
וזה תיכון כמה שזה עצוב אסור לך להראות חולשה תעמוד זקוף אל תפחד ופשוט תהיה חזק אתה לא רוצה שערסים ייתפלו אליך זה מאוד מעיק עליך
בהצלחה
וזה תיכון כמה שזה עצוב אסור לך להראות חולשה תעמוד זקוף אל תפחד ופשוט תהיה חזק אתה לא רוצה שערסים ייתפלו אליך זה מאוד מעיק עליך
בהצלחה
באותו הנושא: