7 תשובות
כמובן שאם בן ישתמש בתדירות של לשים סמיילי לב בכל משפט זה יהיה ממש מוזר אבל יש הודעות שכן ברור
לי אישית זה מוזר
אנונימית
כל אחד שיעשה מה שעושה לו טוב, וישתמש במה שחושב שהכי נכון לסיטואציה לדעתו
אימוגים לא אמורים להשפיע ואם כן זה עצוב
אימוגים לא אמורים להשפיע ואם כן זה עצוב
ברור מה הבעיה
זה כולה אימוגי אין עם זה בעיה..
ברור שכן
למה שזה יוריד?
ואם יש בנות שאמרו את זה אז הם צריכות להבין שכולם יכולים להשתמש באימוגים האלה הם לא יוצרו במיוחד לבנות.
לפי דעתי אין סיבה שזה יוריד מהגבריות
למה שזה יוריד?
ואם יש בנות שאמרו את זה אז הם צריכות להבין שכולם יכולים להשתמש באימוגים האלה הם לא יוצרו במיוחד לבנות.
לפי דעתי אין סיבה שזה יוריד מהגבריות
אנונימית
באותו הנושא: