11 תשובות
תגיד להם מה שכתבת פה והם כנראה יבינו
תעשה מה רע יקבלו בשמחה אפילו בלי ההורים אפשר
אני בטוחה שאם תיקח את ההורים שלך לשיחה ותסביר להם מאיפה זה נובע אז הם יעשו לך
אז תעשה את זה!
אתה בוגר, תגיד להורים שלך שאתה רוצה לעלות לתורה והם יבינו את זה
תגיד להם שזה חשוב לך.
אתה בוגר, תגיד להורים שלך שאתה רוצה לעלות לתורה והם יבינו את זה
תגיד להם שזה חשוב לך.
שואל השאלה:
הבעיה שאני במקום עם מדריכים דתיים ואני מפחד שהם יחשבו שאני עובר הדתה למרות שזה לא קשור
אני לא החלטתי אם אני רוצה או לא זה סימן עולה לסימן שאלה אם אולי לעשות את זה. אני יכול עדיין לעלות לתורה בגיל 16 בלי אורחים וכל זה, אלא רק בשביל עצמי למסורת?
הבעיה שאני במקום עם מדריכים דתיים ואני מפחד שהם יחשבו שאני עובר הדתה למרות שזה לא קשור
אני לא החלטתי אם אני רוצה או לא זה סימן עולה לסימן שאלה אם אולי לעשות את זה. אני יכול עדיין לעלות לתורה בגיל 16 בלי אורחים וכל זה, אלא רק בשביל עצמי למסורת?
אנונימי
תגיד להם
אין לך מה להפסיד
כל הכבוד!!!
אין לך מה להפסיד
כל הכבוד!!!
תעלה
תעלה
זה יעשה לך רק טוב
זה יעשה לך רק טוב
תכלס זה לא בדיוק הדתה
בר מצווה זה מנהג, לא מצווה
בר מצווה זה מנהג, לא מצווה
אנונימי
אין חובה מסורתית לעלות לתורה. אבל נשמע שזה אכן יעשה לך טוב.
ואתה אכן לא צריך לסחוב אף אחד איתך בשביל זה, ולא צריך באמת סוכריות או שום דבר. רק תתאם עם גבאי בית כנסת, תשאל אותו מה אתה צריך לדעת, תדאג שתהיה מוכן, ויהיה טוב. אולי המדריכים שלך מהתנועת נוער יוכלו לסייע לך להתארגן אם תצטרך, כי הם מתמצאים בזה יותר ממך.
ואתה אכן לא צריך לסחוב אף אחד איתך בשביל זה, ולא צריך באמת סוכריות או שום דבר. רק תתאם עם גבאי בית כנסת, תשאל אותו מה אתה צריך לדעת, תדאג שתהיה מוכן, ויהיה טוב. אולי המדריכים שלך מהתנועת נוער יוכלו לסייע לך להתארגן אם תצטרך, כי הם מתמצאים בזה יותר ממך.
אם אתה רוצה את זה אז תעשה את זה ההורים שלך יבינו
באותו הנושא: