9 תשובות
נכנסת לכושר. זה טוב
זה בגלל שהתאמנת והתחזקת
שואל השאלה:
אז יעני הגוף שלי יותר חזק ?? ואוו חח
אנונימי
זה טוב תמשיך ואתה תתחזק יותר
זה טוב כנראה הגוף קיבל מספיק אוכל ומספיק מנוחה אז הוא מתפקד טוב יותר
שואל השאלה:
מה ממליצים לי לאכול ? אני אוכל טונה אחרי כל אימון כזה זה בסדר ? (הבנתי שיש בזה חלבון)
אנונימי
כן טונה זה טוב, אבל באופן כללי לא טוב לאכול יותר מידי טונה
תאכל חביתה, אבוקדו
הרבה בננות ופסטה
שואל השאלה:
אוקי תודה רבה
אנונימי